Obchodní podmínky e-shopu Vibrance
Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem e-shopu Vibrance (dále jen „prodávající“) a zákazníky (dále jen „kupující“) při prodeji zboží prostřednictvím internetového obchodu na webové stránce www.vibrance.cz.
1. Úvodní ustanovení
1.1. Prodávajícím je Look s.r.o., se sídlem Antonína procházky 36, Brno 62300, IČ: 04270975, zapsaný v obchodním rejstříku vedeném u krajského soudu v Brně . 1.2. Tyto obchodní podmínky jsou vypracovány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. 1.3. Kupující provedením objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
2. Informace o zboží a cenách
2.1. Informace o zboží, včetně popisu jeho hlavních vlastností, jsou uvedeny u jednotlivých produktů na webové stránce e-shopu. 2.2. Ceny zboží jsou konečné a nejsme plátci DPH. Náklady na dopravu a případné další poplatky jsou uvedeny v průběhu objednávky.
3. Objednávka a uzavření smlouvy
3.1. Kupující provádí objednávku prostřednictvím objednávkového formuláře na webové stránce e-shopu. 3.2. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem odeslání potvrzení objednávky ze strany prodávajícího. 3.3. Kupující je povinen uvést správné a úplné údaje při zadávání objednávky.
4. Platební podmínky
4.1. Kupující může uhradit cenu zboží následujícími způsoby:
- Platba kartou online
- Bankovní převod v české koruně (czk) na bankovní účet Fio banky: 2902222787/2010
4.2. Platba je splatná do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky, pokud není dohodnuto jinak.
5. Dodací podmínky
5.1. Prodávající zajišťuje dodání zboží prostřednictvím České pošty, Slovenské pošty, DPD, GLS, PPL nebo Zásilkovny nebo jiných dopravců. 5.2. Dodací lhůta je obvykle 1–5 pracovních dnů od přijetí platby, pokud není uvedeno jinak. 5.3. Náklady na dopravu jsou uvedeny během objednávky a liší se podle zvoleného způsobu doručení.
6. Odstoupení od smlouvy
6.1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu, pokud není zboží upraveno podle jeho přání nebo nepodléhá výjimkám podle § 1837 občanského zákoníku (např. zboží podléhající rychlé zkáze). 6.2. Pro odstoupení od smlouvy může kupující využít vzorový formulář, který je k dispozici na webové stránce. 6.3. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité a v původním obalu, pokud je to možné.
7. Reklamace a záruka
7.1. Na zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u konkrétního zboží uvedeno jinak. 7.2. Reklamace je možné uplatnit e-mailem na adresu reklamace@vibrance.cz
7.3. Prodávající rozhodne o reklamaci do 30 dnů od jejího přijetí a informuje kupujícího o dalším postupu.
8. Ochrana osobních údajů
8.1. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujících v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a platnými právními předpisy České republiky. 8.2. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem realizace smluvního vztahu, vedení zákaznického účtu, plnění právních povinností a marketingových aktivit (pokud k tomu dal kupující souhlas). 8.3. Zpracovávané osobní údaje zahrnují zejména jméno, příjmení, adresu, e-mail, telefonní číslo a platební údaje. 8.4. Kupující má právo na přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, omezení zpracování, vznesení námitky proti zpracování a právo na přenositelnost údajů. 8.5. Pokud kupující udělil souhlas se zpracováním osobních údajů pro marketingové účely, může tento souhlas kdykoli odvolat. 8.6. Osobní údaje jsou uchovávány po dobu nezbytně nutnou pro plnění smlouvy a právních povinností, případně do odvolání souhlasu u marketingových aktivit. 8.7. Prodávající zajišťuje ochranu osobních údajů pomocí technických a organizačních opatření proti neoprávněnému přístupu, ztrátě nebo zneužití. 8.8. V případě, že se kupující domnívá, že jeho osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s platnými právními předpisy, má právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
9. Řešení sporů
9.1. V případě sporu mezi prodávajícím a kupujícím je možné spor řešit mimosoudní cestou. 9.2. Kupující může podat návrh na mimosoudní řešení sporu u České obchodní inspekce (ČOI). Více informací o mimosoudním řešení sporů je k dispozici na webových stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz. 9.3. Kupující může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí a dostupná na https://ec.europa.eu/consumers/odr.
10. Odpovědnost za užití produktů
10.1. Prodávající nenese odpovědnost za jakékoli účinky vyplývající z užití produktů zakoupených v e-shopu. 10.2. Informace uvedené u produktů slouží pouze pro informační účely a nenahrazují odborné poradenství. 10.3. Kupující je odpovědný za používání produktu v souladu s jeho určeným účelem a doporučeným způsobem použití.
11. Závěrečná ustanovení
11.1. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 20.12.2024 a nahrazují jakékoli předchozí verze. 11.2. Prodávající si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoli změnit. Nové podmínky zveřejní na webové stránce e-shopu nejméně 14 dnů před jejich účinností.